Sivut

tiistai 17. maaliskuuta 2009




Olen ollut supertehokas nyt viikon aikana. Puupiirroksia on pukannut kaksi hyvää ja yksi pieni ja huono. Maalaamisen mestariksi minua ei edelleenkään voi kutsua, mutta olen ollut hurja ja maalannut VIISI (!!!) taulua viikon sisään! Ei oo ollu koulussa kontaktiopetusta, nääs. Olen herännyt vähän seitsemän jälkeen ja tehnyt duunia ainakin kolmeen asti.

Maalauksista tosin vain kaksi kehtaan laittaa esille. Kolmaskin on ihan OK, mutta neljäs on kauhia ja viides muistuttaa erittäin halpaa toritaidetta. Niitä en kehtaa näyttää kun hävettää. Mutta rehellisesti sanottuna olen nyt itseeni sangen tyytyväinen, koska olen ollut tehokas ja näköjään tein tähänastisen elämäni parhaat maalaukset. Jeeeee, hallelujaa! Mutta kyllä mie sinne taidegrafiikkaan silti suuntaudun, olen toki enemmän piirtäjä. Se on selvä. Mutta on oikeesti tosi kiva onnistuakin välillä, maalaamisessa sitä tapahtuu niin harvoin. Enkä nyt hauku tässä itseäni, olen päättänyt lopettaa moisen. Iloitkaa siis kanssani, ystävät :D Satu oppii sittenkin!

Molemmat maalaukset on tehty akryyliväreillä, ja kuten voitte todeta niin töiden tyylit ovat täysin vastakkaiset. Voisin väittää, että "kokeilin eri tyylejä löytääkseni omani". Heh. Ehkä sanonkin. Mutta mitä totuuteen tulee, niin on sanottava, että mie vain sohlasin ja yrtitin saada aikaan siedettävää lopputulosta. Tyyli on niin hakusessa että se eli ihan omaa elämäänsä...
Maalatessa kotona on se etu, että voi kuunnella mieleistään musaa tms. samaan aikaan. Itse olin tuntikausia saarna.netissä ja miulla oli täällä omat praise-bileet samaan aikaan kun ylistin Herraani maalaamalla. Ehkä siksi onnistuinkin tavanomaista paremmin??? Voin suositella ko. nettisivustoa lämmöllä. Hyvää ja tervettä opetusta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on ilo :)