Sivut

maanantai 5. huhtikuuta 2010

Kirkastuu, kirkastuu...

Tervetuloa, oi 12. lukija :D


Huomasin, että minulla on sittenkin Elämä. Se on vain ollut piilossa kaikkien töiden alla. Sentään ehjä ja voimissaan vielä, kun sen löysin.

Toisin sanoen pääsiäisloma teki miulle oikein hyvää, vaikka siitä puolet menikin seurakunnan keittiössä myyjäisten valmistelussa. No - tässä se miun into maahanmuuttajatyöhön punnitaan. Jos olen kerran valmis säätämään KEITTIÖSSÄ puolet lomastani vaikka olin jo valmiiksi poikki, niin se kertoo vain omaa kieltään siitä, että olen Tosissani mamu-juttujen suhteen. Keittiöraadannan tuloksena saimme kerättyä mukavahkon summan rahaa mamu-lasten taideleirejä varten. Sillä rahalla saa jo paljon maalia ;). Erityiskiitos Hillalle, joka näki asian eteen paljon enemmän vaivaa kuin minä. Kiitos Herralle keittiöihme-henkilöistä, jotka käyttävät lahjojaan muiden auttamiseen!

Käykää muuten katsomassa tämän Hillan blogia.

Huomenna aloitan uuden elämän. Rupean nimittäin blondiksi jälleen.

P.S. Elämä isolla E:llä. Suosittelen. Vinkki: viittaus pääsiäiseen.

3 kommenttia:

  1. Minusta pääsi näyttää kyllä tuossa kuvassa harmaalta... Mutta kiva hymy sinulla :)

    (P.s. Viiksikarvasi voisit kyllä ajella)

    VastaaPoista
  2. Voihan blondi! Mua jo jännittää!

    VastaaPoista
  3. Oi, kiitti että mainostat! :D Tulee muuten jokune kuva em. myyjäisissä tehdyistä kakuista myös tuonne blogiini. Sitten jossain vaiheessa, kun ite saan ne.. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)