Sivut

torstai 8. huhtikuuta 2010

Korvista tulee sarjakuvaa?

Miksiköhän olen kurkkuani myöten sarjakuvaa, tuota yhtä rakkauteni kohteista?

Voisikohan se johtua siitä, että teen aiheesta gradua? Vai siitä, että olen tankannut aiheesta 8-luokkalaisille Norssilla jo useamman tunnin? Vai siitä, että didaktiikan tunneilla meidän piti tehdä raivostuttava sarjakuvaprojekti ja "oppia" siitä jotain vaikka tiesin enemmän kuin opettajat? Vai siitä, että teen tutkimuspraktikumiin sarjakuva-aiheista pikkututkimusta? Tai no ehkä se johtuu siitä, että Norssin Sci-fest-tapahtumassa mie olen säätämässä sarjakuvapajalla, jonne olen tänään tehnyt kaiken mahdollisen teknisen materiaalin. Huom, siis myös vääntänyt kirjallisen esityksen sarjakuvan opettamisesta muille opeopiskelijoille. He eivä kuulemma tiedä sarjakuvien opettamisesta mitään. Niin - johtuisikohan vaikka siitä ;) Ei halvattu, nyt mie pistän ranttaliksi ja lähden LENKILLE! Ja iltapalaksi luen kauheaa kakkakirjallisuutta. Mma Ramotswea, nimittäin. Ha!

1 kommentti:

  1. Ha!
    Ramotswea aion lukea sitten kun minulla on elämässäni aikaa lukea. Näin olen päättänyt.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)