Sivut

torstai 15. huhtikuuta 2010

Räkäistä päivää

No tulihan se räkätauti minullekin. Pari päivää on tässä niistelty ja lekoteltu.

On ollut mukava huomata, että muu yhteiskunta ei pysähdykään ilman minua, vaikka sairastuminen sattui juuri tosi hektisellä hetkellä. En päässyt / joutunut mukaan yhteen isoon tapahtumaan Joensuu Areenassa, vaikka minun olisi pitänyt olla päivystämässä siellä. No - muut pärjäsivät hyvin ilman minua. Ja olin kyllä ihan levon tarpeessakin, eli omalta kohdaltani olen salaa tyytyväinen sairastumisen ajankohtaan.

Tänään onkin ollut jo siedettävä päivä, ei ole tarvinnut aivastella aivojaan pihalle joka toinen sekunti. Jotain on siis päässä ehkä vielä jäljellä, mikä on tietysti ihan positiivista. Olen lueskellut ja saanut piirrettyä. Hyvähyvä :)

Ja huomenna töihin, se tuntuu jo oikein tervetulleelta ajatukselta. Pari päivää on vielä OK, mutta kolmantena päivänä tulisin jo mökkihöperöksi.

1 kommentti:

  1. Parantavia siunauksia täältä Tampereelta! Itse olin koko viime viikon tuossa taudissa ja makasin sängyssä 5 tai 6 päivää. Otin vähän rankemman kautta sen, mutta olipa siunattu viikko! Olin todella levon tarpeessa ja ennen kaikkea, sain viettää Herran läsnäolossa 8h päivässä, kun Jasmin oli tarhassa. Kyllä teki hyvää sielulle, hengelle ja ruumiille :) Joskus pysähtyminen on meille hyväksi. Jaksamisia huomiseen työpäivään ja tulevaan viikonloppuun, ota rauhallisesti, että pääset tervehtymään. Siu ♥

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)