Sivut

lauantai 18. joulukuuta 2010

Tekosia

Tällaisia tekosia olen väsäillyt viime aikoina. Olen pikkuisen uskaltautunut maalailemaan ja olen ollut siitä helpottunut. Lukot alkavat siinä suhteissa aukeilla pikkuhiljaa. Varovasti tosin vasta tässä hissuttelen.


Kierrevihkojen kannet hoidin gessolla, musteella ja akryyliväreillä.



Nämä lapaset sai eräs hyvin rakas ihminen. Hassulta tuntuu se fakta, että Taivaan Isä rakastaa häntä vielä sata miljoonaa kertaa enemmän kuin minä. Ja samainen Luoja rakastaa minua vielä sata miljoonaa kertaa enemmän kuin minä itse itseäni. On se vaan kumma. Miten Hän jaksaa?!

5 kommenttia:

  1. Alhaalla oikealla tuo nainen on niin kiltin ja ymmärtäväisen näköinen. Täytyy myöntää että Mona Lisa tulee siitä jotenkin mieleen... Onko se sitten se kuuluisa katse vai mikä :P

    VastaaPoista
  2. Ja mä tykkään yläoikeasta naisesta. Ihania vihkoja!

    VastaaPoista
  3. Hyvät kuvat! Todella hyvät! Olet uskaltanut vihkojen kansiin maalata voimakkaat kuvat ja hyvin on onnistunut. On suuri saavutus kun saa lukot aukeamaan!
    Itselläni on ollut lukkoja askarteluun - niinkin yksinkertaiseen asiaan. En saanut lähes vuoteen materiaaleja kaapista. Nyt olen saanut tehtyä joulukortteja ja olo tuntuu helpottuneelta. Pidän kollaasi -tyylistä kortteja tehdessä.
    Haluaisin sutata akryyliväreillä, mutta siinä on lukko päällä vaikka tekisin sitä jätepahville ja pelkästään itselleni.
    Kaikkea hyvää sinulle, siunausta!

    VastaaPoista
  4. Persoonallinen blogi sinulla! Jälleen yksi todiste, ettei uskovaisen (oletan että olet) tarvitse olla väritön, tylsä tyyppi. Siunausta elämääsi ja työhösi ja mielelläni luen näitä höpötyksiä jatkossakin :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, näin paljon kommentteja :) kiitos kaikista, ihanhan tässä tulee rohkaistuksi!

    Silppu: No niinpäs onkin!
    Taina: Samma här
    Kirsti: Joo, maalaaminen on pahinta. Piirtäminen ei ole ihan niin paha kun sitä voi tehdä vaikka laskun kulmaan, mutta maalien esiin kaivminen vaatii jo henkistä taistelua ;)
    Marita: Oikein tiedetty, kiva että tykkäät! Hauskaa jos jaksat roikkua blogini kulmilla jatkossakin, se tsemppaa jatkamaan.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)