Sivut

torstai 10. maaliskuuta 2011

Tekosia taas, mutta erilaisia tällä kertaa.

Hei kaikki, ja iso sankollinen tervetulotoivotuksia uusille lukijoille!

Usko tai älä, mutta mie oon tehnyt viiden päivän sisällä kaksi kertaa neljän tunnin kotityösession!!! Ihan sairasta, johtuneeko keväästä? Sunnuntaina vaihdoin kukkiini mullat ja istutin kevään siemenet. Nyt lepää silmä siinäkin rehukasassa, ennen meno olikin turhan turaista.


Aitoelämänlanka puskee itua kuin mikäkin! Sunnuntai-iltana multiin, heti seuraavana päivänä sentti vartta puski mullasta. Aito elämä. Elämän lanka, niiiiiin. Aiheesta lisää TÄSSÄ aiemmassa blogitekstissä.


Totta puhuen nämä on vasta hamstrattu, vasemmalla poseeraa englantilainen pelargonia-lady, joka lähti naistenpäivänä käsikynkässäni kukkakaupasta. Vasemmalla elinvoimaisuutta sipulikukkien muodossa. Kuivahtamisen jälkeen "sibalit" talteen ja syksyllä maahan.



Nyt miulla on ihan oikea kliivia. Kukka, jota olen salaa haikaillut jo yli vuoden. Nyt sen sain :) Olen haaveillut kliiviasta aiemmin maalatessani: kuva TÄÄLLÄ ja TÄÄLLÄ MYÖS. Kannattaa vilkaista!

Tämä herttainen tapaus on pitsilehti.


JOOO, ja nyt kun olette ajatelleet, että onpa se Satu varsinainen viherpeukalo, niin tässä vähän keittiörealismia. Niin ei tule kellekään suoritupaineita.



Kaiken voin Hänessä, joka minua vahvistaa! Siunausta viikonloppuun, mie vielä väännän oparia töiden ohessa ensi viikon.

4 kommenttia:

  1. Täytyisi itsekin alkaa tuohon mullanvaihtorumbaan. Mullat olen jo saanut ostettua, joten puolivälissä olen jo menossa :). Ihanan näköisiä kukkasia, heti tuli kevät mieleen.

    P.s. Olen vähän suunnitellut että kun tulen käymään teillä seuraavan kerran niin osallistun keittiön sotkemiseen... Minulla olisi yksi ruokaresepti jonka tahtoisin sinulle "opettaa"... Luulen että saattaisit tykätä siitä...

    VastaaPoista
  2. Mullakin on kova toive että pääsisin SIIVOAMAAN. Mutta kriteerinä olisi: yksin. Haluaisin, että tuo pieni mies ei olisi koko ajan tiellä ja kaatamassa sankoja ja levittämässä multaa ja tekemässä kaikesta niin hitsin stressaavaa ja epäsiivottavaa :D Kaikkeen sitä ihminen vapaa-aikaa toivookin, etenki tämmönen maailman laiskoin ja huolimattomin siivooja.. Kevät tekee ihmeitä.

    VastaaPoista
  3. Akseli siis hoitaa teillä keittiörealismin lisäksi myös olo- ja makuuhuonerealismin...

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)