Sivut

perjantai 10. kesäkuuta 2011

Tämmöstäkin on tullut tehtyä!

Eli ihan rutosti käsikoruja! Keraamiset helmet olen tehnyt pääpirteissään itse. Moni on vaatinut useamman lasitus- ja polttokerran. Muut helmet ovat joko täysin uusia tai kierrätetty vanhoista - jopa 70-luvulta - olevista koruista. Seassa on myös joidenkin Kaukoidästä matkamuistona kulkeutuneiden korujen jäännöksiä, purettuja kirpparilöytöjä unohtamatta. Helmet ovat keramiikkaa, kiveä, lasia, muovia, puuta, simpukkaa, metallia ja sitten jotakin mielenkiintoista mitä-lie-puristetta.

Mikäs on suosikkisi? Näitähän saa myös ostaa :) Kuvia saa klikkaamalla isommiksi.


Tuo vasemmanpuoleinen peltihely on otettu talteen yhdestä Pohjois-Thaimaan vuoristoheimon perinteisestä hatusta.






4 kommenttia:

  1. Heipähei! "Eksyin" blogiisi :-)

    terveisin "Mie"

    VastaaPoista
  2. No terve, sie siellä :) kiva kun eksyit juuri tänne!

    VastaaPoista
  3. Olen varma että nuo yhdet isot pallukat on päällystetty kirahvin nahalla... :) Ne pallukat on minun suosikkeja, vaikken hyväksykään tietenkään kirahvien nahan käyttöä tuommoiseen tarkoitukseen :D.

    VastaaPoista
  4. pikku silppu: onnittelut tarkkanäköisyydestä! minulla on kirahvinnahasta tehdyt villasukat, joiden eettisyyttä olen myös pohtinut (eiku mitääää...)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)