Sivut

maanantai 20. helmikuuta 2012

Vuoden mutsi-läiskä

Sain tällaisen HannaKonnalta, kiitos :)


1.Tunnen itseni Vuoden mutsiksi kun...

Oikeastaan en tunne, mutta ainahan voin olla vuoden mutsi siksi, että meidän vauva on vielä niin tuores.

2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on...

Kahden kuukauden kokemuksella: se, että pitäisi riittää.

3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän...

Hymyili minulle ensitöikseen aamulla.

4. Kello 12 yöllä olen yleensä...

Nyytin vieressä unta odottamassa.

5. Kello 8 aamulla olen yleensä...

Nyytin vieressä unta odottamassa (eli yritän epätoivoisesti jatkaa omia uniani, kun toinen haluaisi jo aktivoitua).

6. Haluaisin sanoa lasteni isälle...

Tykkään siusta.

7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni että...

Saat anteeks.

8. Viimeksi kiroilin, kun...

Olin väsynyt ja vihainen jostain.

9. En ole koskaan osannut...

Käyttää ostamiani kestovaippoja.

10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on...

Jos väsyttää, niin ottaa torkut.

Laitan tämä etiäpäin vaikkapa tuota... toiselle Hannalle TÄNNE.

4 kommenttia:

  1. Hei, etkö oikeesti oo käyttänyt kestoja ?? Onko vaipoissa joku vika, vai siussa :) ? Tarvisitko vielä jotain opastusta niiden suhteen ?

    VastaaPoista
  2. Uusi lukija täälä! Siunausta sinulle ja perheellesi! <3

    Ps. tervetuloa myös kurkkimaan mun blogiin. :)

    VastaaPoista
  3. Onnittelut awardista!
    Niinhän se on, että mutsina ollaan sitten koko vuosi, kun kerran ruvetaan olemaan; - joka vuosi vain edellisestä jonkin verran muuttunut mutsi :)

    Hyvää laskiaistiistain jatkoa sekä alkavaa paaston aikaa!
    Ruuasta äläkä mutsina olosta paastoa. Vaihtoehtoja löytyy.

    (PS. Yks' mikä on alkanut tökkiä, on tuo, että mun tarttee kommentoidessani todistaa, etten ole robotti! Kamalaksi on muuttunut sanavahvistusvaatimus. Poistin omistani ja seuraan, tuleeko ongelmia.)

    VastaaPoista
  4. medu: miussa tietenkin :D!
    naana: hei kivaa, teretulemast!
    Nurkkis: joo, oon huomannut muissa blogeissa saman, silmissä vaan vilisee :/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on ilo :)